17/4-07

Känner att bloggandet går segt asså.. Men ja, nu tvingar jag mej att skriva ett kort inlägg iaf..

Idag har jag och min projektarbetsgrupp jobbat på riktigt bra.. Vi fick överraskande mycket gjort.. så det känns ju nice.. :) PÅ grund av våran flitighet bestämde vi oss för att gå hem 1 timme tidigare från skolan.. Vilket gjorde att jag kunde ta ett ännu längre bad sen när jag kom hem.. Supergött!

Nu för tiden går man hela tiden runt med en oroskänsla som inte verkar vilja försvinna. Men det känns som att det är mycket på G just nu, så det har ju sina förklaringar. Imorn är det nationella, så jag får se till att läsa häftet vi har fått, sen på fredag e det redovisning av tal.. Så jag får se till att skriva färdigt talet och öva in det så jag kan det. Och nästa vecka är det redovisning av projektarbete, inte kul alls. Stå där inför en massa människor och babla på. Nej, inte min grej. Men det får väl lov at gå. Efter de här två veckorna känns det faktiskt som att allt kommer lugna ner sig. Önskar att jag kunde ställa fram tiden några veckor så att allt det här redan skulle vara överstökat.

Kommentarer
Postat av: Katta

ja tre veckor framåt skulle vara perfekt!

2007-04-19 @ 00:36:01
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0