24/4-07

Händelserik helg med bäcksvarta hus. Inte kul alls, men jag överlevde..Och så här i efterhand så kan jag se det komiska i det hela.. Jag fick även en lektion i hur man gör wok på riktigt.. Jag hade tydligen missat två viktiga ingredienser; wokkryddor och kokosmjöl. Så nästa gång jag ska laga mat här hemma blir det nog en riktig wok jag kommer bjuda på.. Förhoppningsvis blir det en riktig hitt..

På torsdag ere projektredovisning. Är inte så överdrivet nervös i nuläget, men om jag känner mej själv så kommer det slå ner som en blixt från klar himmel.. Ungefär så.. :P Och vi har ju en underbar dresscode; snyggt men bekvämt.. Så det är ju väldigt mycket upp till ens eget omdöme.. och garderop...

En annan dresscode jag e lite förvirrad över är den inför mösspåtagningen. Har lixom inte ritkigt fått något grepp om det där alls. Men det blir som det blir, skippar väl mjuksbyxor och t-shirt, men för uppklätt blir det nog inte.. Fast vad är egentligen för uppklätt? Skjorta för mej är inte för uppklätt, men kanske för andra.. Jag hoppas iaf att det blir en finfin lunch.. Något riktigt festligt, eller inte för festligt, men det behöver man nog inte oroa sig för. Känns inte som att skolan slår på så stort..

Men tack för mej, nu borde jag nog plugga på lite vad jag ska säga på projektredovinsingen.. Måste verkligen få in allt i min skalle så det flyter på bra när jag väl ska säga det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0