25/4-07

Idag var en sån där riktigt varm dag, men allt för mycket sol syndes inte till. Utan det var mer så där äckligt kvavt. Man blev lixom körd i huvudet av luften. Men jag vistades ändå inte mycket tid utomhus så det var inte så farligt..

Vi hade sista delen av nationella prov i Svenska idag. Skönt att ha det avklarat.. Men ja, det kändes väl inte riktigt hundra.. Blev lite orolig för att jag inte hade fått med alla delar.. Sen när jag började närma mej slutet så ångrade jag att jag tog det ämnet jag gjorde.. men då var dte lite för sent.. Orka radera och börja om.. Men ja, hoppas att det går fort med rättningen.. Vilket iofs är rätt så ovanligt..

Efter skolan var det dags för träning.. Innan känner jag mej alltid så omotiverad, men när jag väl kommer dit så är det helt ok.. Blev dock helt slutkörd på konditionsdelen.. Ibland känns 30 minuter väldigt lååååångt! När jag stod där och trampade(?) på kände jag bara att jag aldrig mer i hela mitt liv skulle käka något onyttigt igen, för då känns det som man sliter i onödan.. Men den tanken försvann nästan direkt efter att jag hade gått av crosstrainern.. Jag kan tänka mej att jag kommer synda redan ikväll genom att slänga i mig någon liten chokladbit.

Ångesten över morgondagens redovisningar börjar visa sig. Är ändå relativt lugn för att vara jag.. Men nu börjar jag få lite klädproblem. Vet inte vad jag ska ha på mej imorn.. Om det är så varmt som idag känns det jobbigt att stå i en skjorta eller dylikt.. Så försöker fundera ut vad jag skulle kunna ha på mej istället, något som inte blir allt för varmt.. 

Nä dags att föreberda mig inför morgondagen!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0