Det är över nu......

Ja, äntligen har man projektredovisningarna avklarade. Det känns så himla bra och befriande.. Det här var verkligen något man hade fasat över en lång tid.. Jag kan ju inte påstå att man gjorde så jättebra ifrån sig på alla redovisningar, helt plötsligt så ändrade jag typ ordning på sakerna och sluddrade fram vissa ord, och allt möjligt konstigt. Men huvudsaken är att det är avklarat nu.. Komsikt nog var det bara 2 personer på våran första redovisning, kändes lite underligt och fånigt, men det var skönt också.. En lugn start..

Efter alla redovisningar var det dags för samkväm. Vilket jag egentligen inte förstår själva innebörden av. Tydligen hade våran lärare sagt det någon gång, men då lyssnade jag väl inte.. Men iaf så var det plockmat och lite "lekar".. Ganska underhållande då man fick veta lite udda saker om sina lärare..:P

Och nu sitter jag här hemma och känner mej helt urladda. Det var så mycket spänningar som har släptt nu så att jag känner mej helt tom..

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi var väääldigt duktiga på redovisningarna tycker jag!

2007-04-27 @ 18:43:33
URL: http://idatyra.blogg
Postat av: Malin

Ja, vi skötte det rätt bra :)

2007-04-28 @ 18:52:28
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0