Haha, lurad trots alls!

Jag trodde verkligen inte att jag hade gått på något aprikskämt.. Men utan min vetskap så hade jag det trotts allt.. Skämtet ägde visserligen inte rum den 1:a april.. Men ändå, det var tydligen ett aprilskämt.. Läste förra veckan i steget att det skulle kosta pengar att låna böcker på Vallentuna bibliotek. Typ 50 spänn för en bok, rena rånet ju.. så jag blev rätt upprörd över det.. Även fast jag i princip aldrig spenderar tid där.. Men nu, när jag plockar fram veckans steget står det "Det kommer fortfarande att  vara gratis att låna böcker på biblioteket. Förra veckans artikel i steget varr ett aprilskämt".. Det var en jäkla tur.. Biblioteken har ju funnits i årtals, och hela grejen ska ju vara att det inte kostar något att låna boken.. Så att de helt plötsligt skulle kosta pengar vore ju rena katastrofen.. Så tur för mej och alla andra vallentunabor..

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha.. april april :P

2007-04-04 @ 20:11:48
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Mall

haha inte bara du som gick på det :)

2007-04-05 @ 09:10:29
URL: http://granaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0