Hard Rock Café

Ja, som sagt var det mösspåtagningsfest på Hard Rock Café.. Efter mycket om och men, och en seg kö kom vi in.. Till Kattas och Hannas förtjusning som genast stack till toaletten.. Jag och Ida hänkade självklart på.. Och inne på toan var det lite folk från skolan, men det roliga var att en av dem hade massa toapapper under foten.. HAHA.. Mycket underhållande.. Men skickligt nog höll jag masken och gick där ifrån utan att göra minsta min..

Sen gick vi ett varv och spanade in lite hur det såg ut.. var ju inte mycket till yta.. Största delen av lokalen bestod av bord och stolar.. Sen ett ytte pytte litet dansgolv där folk i princip bara stod, inte mycket till dans. Vi gick sedan och satte oss vid ett trevligt bord... trodde vi.. Det hela slutade med att det kom massa saker flygande emot oss, vet inte riktigt vad det var, men typ cider eller nåt.. Skickligt nog satte jag mej så bra till att jag klarade mej..

Man stötte ju på ett par kända ansikten från mitt tidigare liv.. Men det livet har jag förträngt för länge sen.. Känns nästan lite overkligt att jag en gång har gått i grundskolan..

Musiken var väl okej, inte så jättemycket rock, men det var helt ok.. Och till och med Hanna som var väldigt negativ till musiken innan vi ens kom in tyckte att det var ok.. Mycket mer hände väl inte där egentligen.. Förutom att vi typ blev lurade, våran drink smakade typ bara vatten.. Inte så himla skoj att betala 85 spänn för det..

Lite efter ett drog vi hem, hade ju inte varit så himla skoj där. Jag satt mest och kollade på klockan och tänkte på de 160 kronorna som jag hade slängt ut på inträdet.. Jag tror inte riktigt att jag är lagd åt det där party party hållet.. Speciellt inte när pengarna försvinner på 5 sekunder..

Hemvägen var inte rolig, 690 chafförerna kör alltid som krattor.. Och ändå var det en ovanligt lugn resa igår tycker jag.. Men hårda inbromsningar och grejer är verkligen inte mysigt..

Kommentarer
Postat av: Katta

hehe ja 690 bussarna är värdelösa, tar eviheter å ta sig hem!

2007-04-28 @ 19:24:41
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, hade varit mycket bättre om tågen gick istället...

2007-04-29 @ 17:10:17
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0