Lov och grejer

Jag börjar tvivla på den nya tekniken, känns alltid som det är något mysko med allt. Just nu e det bloggen man börjar tvivla på. Segt och konstigt, kommentarerna kan jag inte se, är ju möjligt att någon annan kan men inte jag iaf. Vad kan det bero på? Överbelastning? 

Och passande nog ska jag skriva med svenska-tal om just teknik. Känns ganska skoj faktiskt, är rätt skoj att skriva tal då man får skriva lite vad man själv tycker och så. För mitt tal lär inte baseras på allt för mycket fakta från internet eller böcker, utan det blir mest egna tankar. Så allt e frid och fröjd fram till redosvinsningen.

Behövligt nog e det snart lov.. Batterierna behöver verkligen laddas upp känner jag. Vilket jag kommer börja att göra i Åtvidaberg. På långfredagen beger vi oss av, då väntar en 3 timmar lång bilresa. Men på senare tid har det gått rätt så fort eftersom jag har fått köra dit ner.. men ja, får väl se om jag kör elelr sitter och trängs i baksätet.. Sen när vi väl kommer dit lär de bjudas på en stek och potatis, som vanligt.. Inte min favoriträtt direkt.. Men det är bara att äta och se glad ut..
PÅ lördagen hoppas jag att det blir något påskägg. Men vissa kanske tycker jag har blivit för stor för det.. Fast vem växer någonsin ifrån godis?! Inte jag iaf..
Sen på söndagen bär det äntligen av hemmåt, då har jag nog fått en för stor dos av bondesamhället där asså :P alltid lika kul att driva med dom om det.. Dom blir alltid lika irriterade på mej :P Vilket gör dte hela ännu roligare..

Resten av lovet är inet allt för planerat, men nåt biobesök, grillning och träning lär nog bli av..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0