Nu e påsken förbi..

Ja, har varit lite dålig på att uppdatera bloggen under påskhelgen. Något jag inte kan skylla på tillgång till internet, för det hade jag faktiskt... Men jag hade aldrig ro att riktigt sätta mej ner och skriva nåt skoj här.. Jag tror det hade någonting med luften att göra i Åtvidaberg. Jag hade varken ro att kolla på tv eller sitta vid datan.. Man blev bara uttråkad av allting.. jag som brukar älska att kolla på tv.. 

Men jag kollade faktiskt på ett program som gick på 5:an med Filip och Fredrik när de åker runt i landet för att hitta udda människor.. Och roligt nog handlade det bl.a. om en gubbe som bor i Åtvidaberg som typ klär ut sig till Indian.. Mycket underhållande.. sen fick man se dem leka indianer i skogen.. Riktigt så tokiga är väl inte alla i Åtvidaberg.. Men näst intill :P 

Något väldigt tragiskt den här påsken var att vi inte käkade något påskbord :( det blidde grillat istället.. men dte var iofs gott det med...

Kommentarer
Postat av: Katta

nooo inget påskbord, det som är så gott ;)

2007-04-09 @ 15:42:39
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0