Studentflak :)

Idag blev det mer eller mindre klart att det blir ett klassflak.. Det har tidigare verkat lite osäkert vilka som ville hänka på.. men när det väl kom till kritan var typ alla på.. Vilket blir nice :)

Som säkert alla vet är det måndag idag, och det betyder att det är min laga-mat-dag.. En väldigt lärorik dag för mej som tidigare i princip bara kokade nudlar :P Och det är faktiskt rätt så skoj att tillaga lite mat ibland.. bara det inte blir för ofta ;) det klurigaste är att komma på vad för skoj man ska laga.. man kan ju inte göra värsta festmåltiden på en måndag.. men samtidigt e det rätt så trist med makaroner och köttbullar.. så man måste lixom hitta ett mellanting vilket kan vara svårt.. och idag var en sån dag.. det var verkligen ingen hjärnverksamhet där uppe.. Så det slutade med att mamma sa att jag kunde sattsa på pommes och korv.. vilket jag deffinerar som en "makaron-och-köttbulle-rätt".. Men det fick gå för idag..... Grymt intressant fakta ;)

Har hört att det ska börja snöa imorn.. jag hoppas verkligen att det inte stämmer.. Men vädret ser ju inte allt för soligt ut just nu.. så vem vet.. men ändå.. Nu har man ju lixom förberett sig på sommaren.. Och snö passar lixom inte in i den bilden..


Måste bara följa upp gårdagens inlägg genom att säga att jag inte blev lurad igår.. Någon som blev det??


Kommentarer
Postat av: Ida

Snö.. HAHA!

2007-04-03 @ 15:27:13
URL: http://idatyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0