Tiden går fort..

Lovet har bara sprungit förbi.. snart e det dags för skola igen! :( Och då är det dags för slutspurten.. Ska bl.a. framföra mitt tal nästa vecka. men först så måste jag skriva färdigt det.. Har inte kommit nåt vidare långt.. Jag har en massa tankar om vad som ska sta i talet, men när jag väl ska få ner det på papper blir allt bara fel.. men ska iaf försöka få det färdigt idag, känner ingen som helst insperation för det.. Fast det lär jag iofs aldrig göra, så det är bara att ta tag i det..

Nu har jag fixat färdigt hela munderingen inför studenten. Känns skönt.  Trodde ett tag att jag inte skulle hitta några bra grejer eftersom jag e rätt kräsen när det gäller vissa saker. Men efter en del letande så har jag plockat ihop en bra utstyrsel. Och lyckligtvis klarade jag mej ifrån allt som har med klänningar och högklackat att göra...

Imorn bär det av till stan. Då ska vi spana in studentpresenter för att se om jag har lite önskemål.. Och sen hoppas jag på att få hanlda lite kläder till min uttömda garderob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0