Blää!

Helvetes jäkla skit. Det är helt enkelt inte min dag idag.. Jag vet inte hur jag lyckas.. Men nu har 2 av mina inlägg försvunnit.. Borta med vinden.. Riktigt irriterande.. Känner till viss del för att förstöra något.. Men jag vet inte vad.. Har inget bra i närheten.. Även om det känns väldigt bra då precis i den sekunden man slänger ut skärmen genom fönstret så ångrar man sig i nästa sekund.. Så jag ska försöka tygla mej..

Egentligen så hade jag inte skrivit så mycket intressant i de tidigare inläggen, så det kanske var något slags tecken att de inte borde publiceras för att de var så tråkiga.. Så jag tror nog att jag lyssnar på det tecknet och avrundar här.. 

Nu ska jag se på "so you think you can dance".. Härligt program det :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0