Första dagen på semestern blev ju inte så solig..

Nä, som sagt. Vädret e ju inte det bästa. Jag kräver inte sol, men därimot skulle jag gärna vilja att det var lite stabilare väder, så att man inte riskerar att få värsta duschen när man går ut.. Hade planerat att gå en liten sväng för att färdriva tiden lite, men sen helt plötsligt öser regnet ner, så jag vågar mej nog inte ut idag. Pallar inte att bli helt genomblöt. Så jag stannar nog inne idag, får fördriva tiden genom att ta ett långt härligt bad, sitta vid datorn, titta på tv och kanske fixa lite småsaker på rummet. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra resterande semesterdagar :P Om jag känner mej själv rätt lär det bli väldigt mycket slappande..

Men igår sysselsatte jag mej med att fixa med en massa gamla kort på datorn.. :) Var rätt skoj att få lite flashbacks från tidigare upplevelser.. Så skickade jag in en del kort för framkallning. Tycker att det är så synd att man framkallar så pass lite kort nu när allt är digitalt. Det är ju mycket roligare att ha dem i ett fotoalbum än på dataskärmen. Så cirkus 200 kort kommer förhoppningsvis dimpa ner i brevlådan inom någon vecka..

Tyvärr så blev jag lite smått förvirrad av att titta på alla gamla bilder. Nu vet jag inte längre vad jag ska tycka och tänka. Jag hade nämligen funderat på att låta mitt hår växa ut lite granna.. Inte så att det bli så där superlångt som alla har. Men iaf längre än vad jag har nu. Men efter att ha tittat på de gamla korten där jag hade lite längre hår är jag tveksam. Jag såg ju för taskig ut, jag hade nog inte en enda bra hårdag tror jag.. Så ja, nu snurrar det bara i mitt huvud, vet inte riktigt vad jag ska göra. Och oavsett vad jag gör kommer jag välja fel.. För det är ju så, har man långt hår vill man ha kort, har man kort hår vill man ha långt. (Iaf jag) Kan inte tänka mej att det är allt för många med långt hår som känner för att klippa av det :P

Sedan gårdagens inlägg har iaf Ida lyckats hitta hit, men det var nog mest på grund av att jag påpekade i hennes blogg att jag hade uppdaterat.. Får se om någon mer hittar hit igen.. Inte för att det var så överdrivet många som läste innan min blogg gick och blev helt inaktiv. Men men, nu ska jag nog bada tror jag..

Kommentarer
Postat av: Katta

jag hitta hit (genom kommentaren du skrev i Idas blogg..) ;) hehe

2007-08-13 @ 22:40:53
Postat av: Malin

Det e bra det Katta ;)

2007-08-14 @ 11:56:19
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tycker att ditt hår ska förbli kort! (:

2007-08-14 @ 18:07:28
Postat av: Malin

Okej, ja jag tror nog att det lutar åt det kortare hållet.. Du får stå för det långa håret i familjen ;)

2007-08-14 @ 19:54:01
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Ida

Näe, jag röstar för långt hår!

2007-08-15 @ 09:34:07
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Okej långt hår asså.. Jag e verkligen förvirrad :P vet inte alls vad jag ska ta mej till.. Men hur långt är långt för dej? Man kan ju ha så många olika åsikter om det..

2007-08-15 @ 22:03:08
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0