Teddan e min nya favvo

Jag tror att jag har gått och blivit lite småförälskad i Ted Gärdestad, eller ja iaf i hans musik.. Han e ju riktigt bra, jag har alltid tyckt att hans låtar e för mesiga.. Men nu har jag helt ändrat mej.. :) Riktigt härlig musik att sitta och lyssna på vid datorn.. Så nu är det Ted Gärdestad för hela familjen, eftersom jag köpt nya grymt bra högtalare till datorn så kan nu mera alla höra vad jag lyssnar på :P Jag har iaf fått två favoritlåtar, och dessa är "Snurra du min värld" och "i dröm och fantasi"..

Tyvärr börjar ledigheten lida mot sitt slut :( Jag vill vara ledig längre.. Jag vill vara ledig i hela mitt liv men ändå få en fet lön på kontot. Troligtvis lär ju inte det funka.. Men det vore toppen.. Skulle iofs kanske blir lite långtråkigt i längden.. Men men, är iaf några dagar kvar på ledigheten.. Och sen jobbar jag ju faktiskt bara 2 veckor innan det bär av till Grekland :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Dåligt uppdaterat igen!!

2007-08-29 @ 16:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0