Tidsfördriv framför datorn..

Jaha, nu sitter man här framför datan. Har nog planerat att gå och lägga mej strax.. Har suttit här flertalet timmar idag. Var ju tvungen att ta igen all förlorad tid för denna helg då jag inte haft tillgång till internet.. Men nu känner jag att jag har tagit igen mej rätt så bra. Jag har läst alla bloggar jag brukar läsa (även läst några som jag inte brukar läsa), varit inne en sväng på PA (även fast jag börjat tröttna lite på det stället), sen slutligen har jag spanat runt på bilddagboken. Kan inte komma på så mycket mer jag kan göra nu. Så strax går jag och lägger mej på mina två madrasser som är nerplockade från vinden. Något måste jag ju ha att sova på när min gamla säng nu mera är hos min kusin, och min nya väntar jag fortfarande på. Att sova på madrass e faktiskt inte så hemskt som vissa verkar tro..Men jag försöker väl ändå använda det där tyck-synd-om-mej-gnepet ibland. Men som sagt, det är inte så synd om mej, det är ju ändå två madrasser staplade på varandra så det blir rätt så mjukt...

I helgen var jag som sagt i Åtvidaberg. Blidde lite kräftfiske iaf. Men jag pallade bara upp ena morgonen för att hjälpa till.. I morse fick pappa och Gunnar åka ut själv för att plocka upp kräftorna.. Jag kände att jag behövde min skönhetssömn eftersom jag sedan skulle köra hem de 25 milen, då måste man ju vara utvilad. Trots att jag fick min skönhetssömn blev det inget köra för mej.. Precis när vi skulle åka, jag skulle bara gå ner för trappen till hallen för att ta på mej mina skor, så snublar jag på mammas missplacerade skor och vrickar foten.. Klantigt!.. Låter precis som min tur det.. Jag har ju en tendens att vricka foten, var dock länge sen sist.. Så det var väl på tiden nu då.. Som tur var blev det ingen jättefarlig stukning (hur nu en stukning kan vara farlig, men ni förstår nog hur jag menar). Jag e iaf i så pass bra skick att jag kan åka in en sväng till stan imorn.. Dock vet jag inte om jag e kapabel att springa till tåget om man skulle vara lite sen.. :P Så det e lika bra att vara ute i god tid..

Kommentarer
Postat av: Katta

vad händer i storstaden då? :)

2007-08-20 @ 11:57:44
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

I storstaden skulle jag hämta min ring som har varit på lagning.. Men jag misstänker att jag fick en ny, för den glänser och är riktigt fräsch :)

2007-08-20 @ 16:48:35
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0