..

Inget lunchinlägg igår, inget lunchinlägg idag. Jag har dragit på mig en blandning av lite allt möjligt känns det som, förkylning, huvudvärk som inte vill försvinna och lite sånt där. Jag har i princip aldrig haft huvudvärk som inte försvinner efter att man har sovit.. Förut har det alltid funkar perfus med att ta en alvedon sen  gå och lägga sig för natten, för att sedan på morgonen vara helt återställd på morgonen.. Så nu sitter jag hemma och försöker bli frisk, det blir en hel del tv- och filmtittande..

Kommentarer
Postat av: Katta

haha soft å aldrig haft en långdragen huvudvärk!

2007-12-19 @ 12:50:57
Postat av: Malin

Japp, så det var kanske på tiden nu :P

2007-12-20 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0