3/12

Idag är det verkligen risigt väder, inte alls det decemberväder jag vill ha.. Det ska vara en massa snö, gärna flera decimeter. Istället har det blivit en massa regn.. Inte vidare mysigt, det är såna här dagar man verkligen uppskattar den briljanta uppfinningen paraplyet. Sen uppskattar jag även att jag inte är brevbärare eller någon annan utomhusarbetare..

Något som är grymt positivt är att det nu bara är 15 arbetsdagar kvar tills det är dags för julledigt.. 15 dagar kan ibland kännas mycket, men tiden kan även springa fram.. Jag hoppas på det sistnämda.. Men när man räknar ner dagarna brukar det ju gå aningen saktare än vanligt..

Jag känner att mina rubriker varierar i intressegrad, inte för att de så ofta blir intressanta över huvud taget. Men ibland har jag verkligen noll insperation att komma på något klyftigt, då blir det som idag, bara dagens datum.. Sen kan jag ha någon bra dag då jag kan komma på ett ord eller två, vilket kanske är lite intressantare.. Om jag har en riktigt bra dag kan jag komma på en hel mening som rubrik, men det händer som sagt inte ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0