Åtvidaberg

Ja, nu är vi här igen, som vi är varannan jul. Just nu har vi åkt upp till min kusin, för dte finns typ inte ett skit at göra hos mormor. Så nu är det alldeles perfekt med körkort så man bara kan köra hit en sväng för att komma in lite i den moderna världen igen. Maria och Jessica sitter och kollar på Beck "i guds namn", som jag redan har sett. Jag klarar verkligen inte av att se filmer som jag redan har sett, speciellt inte en som jag har sett så pass nyligen. Så jag fick låna Jessicas bärbara dator istället, så nu kan jag få min dagliga dos av internet. När filmen är slut så blir det till att åka tillbax till mormor för att käka kräftor, och det tackar man ju inte direkt nej till. Tyvärr är jag fortfarande mätt sedan middagen, men några kräftor ska nog gå i.

Jag får se om det blir några tillfällen över resten av tiden som vi är här för lite bloggande och internetspaning. Troligtvis blir det väl det, men man vet aldrig. Annars blir det ingen uppdatering föräns tidigast Onsdag kväll, då vi kommer hem här ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0