En helt vanlig onsdag

Jag känner insperationen flöda....not.. Vad finns det att skriva en helt vanlig onsdag? Inte mycket alls.  Jag kan ju kanske klaga lite över att Greys Anatomy är slut. För säsongen hoppas jag, för inte var det väl sista någonsin i onsdags? Ida, du som är ett kanal 5 freak kanske redan har kollat upp det där?

Jag tycker att dagarna börjar gå segare nu, har en känsla att det beror på att det börjar närma sig jul. Och man bara längtar efter ledighet. Men samtidigt är det ju inte helt fel att jobba, iaf inte när lönen ramlar in på kontot. Just nu har jag kommit in i något slags spenderarhumör. Eller kanske inte just nu i det här ögonblicket, utan jag mer planerar att spendera en hel jäkla massa pengar någon gång efter jul där. Kanske i mellandagarna när butikerna förhoppningsvis rear ut riktigt ordetnligt.. Jag känner iaf att det är lika bra att passa på att kasta pengarna åt höger och vänster medans man bor hemma och inte betalar mer än en liten slant till föräldrarna. Andra bullar blir det den dagen man flyttar. Då får man hålla hårt i varenda liten krona.. Sorgligt men sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0