En tand mindre att borsta

Nu har jag hunnit hämta mej lite från tandläkarbesöket. Jag var grymt nervös, darrade som ett asplös.. Jag har stor fobi för allt sånt där läkaraktigt.. Iofs så är det väl inte allt för många som tycker att det är underhållande att dra ut en tand. Om det fanns en skala mellan 1 och 10 där 10 är superrädd så att man typ svimmer, så skulle jag nog lägga mej själv på 7, lite mer än medel.. Oftast så bygger jag upp en oerhörd rädsla innan, fantiserar ihop det värsta man kan tänka sig. Men sen när man väl är där så brukar det inte vara så farligt..

Så med andra ord så var det inte så farligt som jag hae föreställt mig. Det som gjorde ondast var sprutorna för bedövningen, men det är en jäkla tur att de finns. Annars så skulle det nog inte varit ett trevligt besök. Tanden drogs ut smärtlöst, det värsta var att man hörde hur det knakade när hon drog ut den.. Men som sagt tandläkarbesöket slutade lyckligt, jag tog med mej tanden hem som sovenir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0