....

Nu är det inte alls långt kvar till julen, det ska bli riktigt skönt med ett långt härligt lov på cirka 1 1/2 vecka. Det känns väldigt välbehövligt, man kan inte jobba och jobba hela tiden. Samtidigt kanske jag ska passa på att säga att jag har fått fortsatt anställning här, ungefär ett halvår till.. Det måste ju betyda att jag inte är helt kass iaf. Så det är oerhört skönt, för jag känner inte alls för att ge mej ut och leta nytt jobb, nu har jag ju kommit in i det här. Då känns det inte så kul att behöva börja om från rutta ett någon annanstans..

Imorgon är det Lucia, vilket jag trodde att jag skulle slippa nu när skolan e slut.. Men jag vet inte riktigt hur det blev med det.. Någonting verkar det som vi ska ha imorn.. Jag fick en lapp att jag skulle vara brunklädd och sjunga den där pepparkakssången.. Men att stå och sjunga solo är inget för mig.. Så jag bangar det där, jag vet iofs inte hur seriöst de andra har tänkt att ta detta.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0