Helgen

Nu har ytterliggare en helg passerat. I fredags var Ida, Hanna och Cissi hemma hos mig och kollade på Idol-finalen. Ida försökte få igång lite reseplaner. Vet dock inte om det gick så bra, så mycket olika viljor och åsikter.. Men förhoppningsvis får vi ordning på alla åsikter någon gång. Så resa ska vi göra, tycker jag. Men när och vart är frågan.. Jag är ju väldigt inne på Thailand. Det verkar så där supermysigt. Sen att det är så himla billigt där lockar ju också, så man bara kan shoppa och käka i princip hur mycket man vill utan att behöva tänka på att man gör av med en massa pengar..

Resten av helgen var det bara en massa slappande för min del.. Inte helt fel det heller.. ibland kan det vara riktigt skönt att inte göra någonting, ibland kan det vara urtråkigt. Den här helgen var det nice, bara sitta vid datorn och glo på tv..

Min dator är på bättringsvägen. Eller åtminstonde snart, enligt dataproffset vi jämt ringer skulle det inte vara några stora problem med att få den helt frisk.. Iaf så frisk den var innan felet uppstod.

Nä nu ska här arbetas..

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis på namnsdagen xD

2007-12-10 @ 23:18:35
Postat av: Malin

Tack så mycket :) Inte många som kom ihåg det..

2007-12-11 @ 14:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0