Hem ljuva hem

Nu är jag äntligen hemkommen från en minst sagt seg vistelse i lilla åtvidaberg. Det tar verkligen på psyket att befinna sig där allt för länge.. Det finns typ nada att göra, så man bara sitter typ. Nu dröjer det förhoppningsvis ett tag innan vi åker dit igen.

Väl hemma så tog jag och Ida en promenix med hundarna, och min dåliga konditon gjorde sig åter igen påmind. Nu på kvällen har jag suttit och läst in så mycket information som möjligt om alla möjliga sorters kameror, för imorn bär det av till alla underbara teknikbutiker här i trakterna. Mitt mål är att komma hem med en kamera, och kankse kanske en bärbar dator.. Datorn är dock lite tveksam, lite småsnål blir man allt. Men jag får se, det är ju ändå bra att passa på nu när det är mellandagsrea och allt..

Kommentarer
Postat av: Katta

fast den "riktiga" rean startar väl typ efter nyår??

2007-12-27 @ 01:01:20
Postat av: Ida

Va INTE snål!!

2007-12-27 @ 15:19:32
Postat av: Malin

det är mkt möjligt att den "riktiga" rean börjar efter nyår, men det är försent nu. För idag har det blivit shopping, och jag snålade INTE :)

2007-12-27 @ 18:35:51
Postat av: Katta

hehe vad hittade du då?

2007-12-27 @ 22:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0