Julshopping

Igår var det dags för det årliga julshoppandet. Så jag och Ida begav oss in till stan för att hitta de perfekta klapparna.. Jag trodde att hela stan skulle vara proppfull med julstressande människor, men tydligen har inte den stressen hunnit börja riktigt än. För så hemkst mycket folk var det inte, det var lite mer än vanligt. Men man e ju så van att det alltid är mycket folk som springer omkring där.. Efter att ha vandrat runt lite på drottninggatan och i gamla stan begav vi oss hemåt för att sedan åka vidare till kista för lite Bio, Leo blidde det.. Den här gången tyckte jag att vi lyckades välja en bra film, jag har kännt att vi har kommit in ett dåligt spår den senaste tiden när det gäller val av filmer.. Men som det ser ut nu har vi fått ordning på det där nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0