Lördag

Det var ett tag sen jag uppdaterade känner jag. Men jag har inte haft för mycket att säga. Det händer ju inte allt för mycket när man e hemma och är sjuk.. Det blir ju mestadels tv och datorn, vilket jag inte tycker är allt för hemskt. Men att ligga inne framför tv:n flera dagar sätter ju sina spår det med, man får ingen frisk luft, och huvudet blir bara alldeles grötigt av allt tv-tittande..

Idag börjar min jul, det ska nämligen firas lilla julafton hemma hos Farmor. Sen firas det riktiga julafton hemma hos mormor. Och nästa lördag är det ytterliggare en lilla julafton med flera släktingar. Så det blir en hel massa julfirande för oss.. Det som egentligen är komsikt är att vi har inte så stor släkt, så man tycker ju att man ska kunna få ihop det till iaf 2 julaftonar. Men icke, det blir väl så när det är skilsmässor och hela skiten, och folk inte vill beblanda sig. Fast det är ju iofs rätt trevligt med mycket att fira, då är ju inte julen över lika snabbt..

Nu e dags för fika och lite julgodis som vi har bakat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0