Omöjligt?!

Vad har jag gett mig in på? Köpt en kamera som jag inte förstår mej på, men det ska nog gå att få ordning på. Så än så länge har jag bara kört på "idiotläget" (automatiskt där kameran ställer in allt själv) som de sa i fotoaffären. Och sen har jag bara spungit och plåtat prylar här hemma, så det har inte hunnit bli så mycket skojiskt än. Men jag tnäkte slänga in en bild på mitt rum iaf, bara för att liva upp bloggen lite. För nu kan jag ju inte skylla på att jag inte har någon kamera längre.

image76

Så här ser det ut när mitt rum är städat, vilket det absolut inte är nu. Jag har verkligen hunnit stöka ner ordentligt sen igår. Man kan knappt vistas här längre. jag får nog ta och städa lite imorn eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Katta

haha värsta profskameran du har köpt ^^ hur kommer det sig?

2007-12-28 @ 19:21:50
Postat av: Maria

haha, måste säga att det faktikst är dags för dig att städa ja!

2007-12-28 @ 21:31:32
Postat av: Malin

Jag har funderat¨på det ett tag nu, tycker att det verkar skoj att fixa och trixa med lite avancerade kameror..

2007-12-29 @ 12:23:03
Postat av: Katta

huh jag skulle inte ha orken ;) du får ta med å visa den nån gång :)

2007-12-29 @ 18:33:45
Postat av: Malin

Ja, självklart ska jag ta med den nästa gång vi ses :)

2007-12-29 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0