Photoshop

Nu har jag, med hjälp av Chrille fixat photoshop. Men nu gäller det bara att fatta hur allting går till, hur man redigerar bilder och så där.. Det finns ju hur mycket knappar som helst att trycka på, så det är princip omöjligt att lära sig allt själv. Som tur är finns det ju en del hemsidor där det finns en massa tips om hur man ska gå till väga. Så nu har jag lärt mig lite grejer, t.ex. hur man kan göra en detalj i färg på en svartvit bild.. 
image74 

Så här blidde en av mina första bilder.. Sen ska jag försöka mej på lite andra funktioner också.. Men det lär ju ta tid innan man får in snitsen på det. Det är vid såna tillfällen en bärbar dator skulle sitta bra, då kan man sitta och fixa och trixa medans man tittar på tv eller något sånt..

Kommentarer
Postat av: Katta

hehe najs bild :D jag kan faktiskt oxå fixa sånna där bilder :D

2007-12-16 @ 18:17:06
Postat av: Malin

Aha, ja det e skoj att kunna fixa och trixa lite med bilderna.. :)

2007-12-17 @ 09:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0