Så kan det gå

Nu sitter jag här alldeles själv, det är så där läskigt tomt och tyst. De flesta är ute och käkar lunch på Lilla My, andra är sjuka, lediga eller iväg på andra ärenden. Men ekonomisk som jag är stannar jag här, för här kan det inte spenaderas några pengar inte. Fast det skulle suttit bra med lite kinamat eller pizza idag, för min matlåda var inte så himla rolig, potatis och köttbullar :S Det är verkligen ingen höjdare.

Nu har vi kollat upp mer exakta priser för att sätta in en porslinstand i mitt lilla tomrum efter den utdragna tanden. Det skulle gå på cirka 10.000 kr. What a fuck lixom?! Hur dyrt kan det vara att peta dit en liten jäkla porslinstand? Det är helt sjukt, det måste sitta någon riktigt rik gubbe någonstans och bara hånskratta åt alla som betalar skjortan för ett litet tandläkarbesök. Och vad jag vet så tjänar man inte en förmögenhet som tandläkare, eller har jag fel?

Jag känner att jag måste passa på att göra lite reklam för den fina utsikten jag har från min fönster... not.. Det är som en lite skogsdunge som för tillfället ser rätt så död ut eftersom alla löv är borta för länge sen. Det är egentligen inte det som är det hemska, utan det är alla människor som känner för att ställa sig där och pissa. Det känns lite olustigt på något sätt att man sitter här i lugn och ro, men sen när man tittar ut så står någon där ute och pissar. Men det som egentligen är mest olustigt med det här är att samma man som precis stog där ute och pissade precis ringde på dörren här och skulle tydligen på intervju :P Haha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hahah.. låter som trevlig utsikt..

2007-12-14 @ 13:24:32
Postat av: Malin

Den är verkligen något alldeles extra ;)

2007-12-14 @ 13:56:42
Postat av: Katta

waaaaaaaa shit vad dyrt :S förstår du skippade pizzan

tandläkare tjänar förövrigt runt 40 000 i månaden ^^ :P

Ha så kul imorn förövrigt.... :)

2007-12-15 @ 00:10:37
Postat av: Malin

Okej.. ja 40 000 e ju inte helt fel iofs ;)

2007-12-16 @ 17:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0