Stackars min dator

Helt plötsligt utan någon som helst förvarning har min dator nu mera gått sönder. Jag förstår verkligen inte vad som skulle kunna vara felt. Så det blir för pappa att ringa till sin arbetskamrat som alltid får fixa våra datorer när de krånglar. Förhoppningsvis kan han ställa allt till rätta igen, men man vet ju aldrig. Så jag har redan spanat runt efter någon trevlig bärbar dator.. Jag hade ändå tänkt att köpa en någon gång, men kanske inte nu på studds. Och med tanke på att jag inte är något geni när det gäller dator (även om jag skulle vilja) så är det ju lite svårt att veta vad man ska fokusera på för egenskaper hos datorn. Men jag kan ju tycka att det viktigaste är hårddisken, sen alla andra funktioner är överkurs. Trots att jag ändå tänker köpa en bärbar om ett tag så vore det ju kul om vi kunde få igång min dator, så man kan rädda bilder och så. Plus att jag nog hade tänkt att köra dubbelt, ha kvar den stationära datorn plus att köpa en bärbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0