Tandläkaren

Idag är dagen då min ena tand ska dras ut.. :S Det känns inte alls bra. Det låter så brutalt att dra ut en tand, de sitter ju ändå rätt så hårt. Jag får hålla tummarna för att min tandläkare kan det hon gör så att det inte blir en massa komplikationer.. Typ att tanden går sönder och den måste plockas ut i smådelar. Jag ska iaf se till så att jag får bedövning, enda nackdelen med det är att man känns som ett mongo sen. Nä nu ska jag gå och borsta tänder, och det kan dröja ett tag.. Jag är väldigt noggrann med det i vanliga fall, men ännu noggrannare blir det när jag ska till tandläkaren. Men jag brukar ändå alltid få bakläxa för att jag inte använder tandtråd..

Kommentarer
Postat av: Katta

lycka till ^^ :)

2007-12-04 @ 13:15:17
Postat av: Ida

Aj aj hoppas det gick bra!

2007-12-04 @ 14:04:17
URL: http://idatyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0