Today

Dagen började med att vi skulle åka till kusinerna och fira lilla julafton. Det blev den sista julaftonen för det här året. Jag fick sista Harry Potter boken, ska bli kul att se hur hela historien slutar.. Sen blev det lite pengar också, vilket inte sitter helt fel efter att jag har gjort av med en massa pengar..

Kvällen blev en sån där lugn och skön kväll med bad och tv-tittande och meckande med kameran, lite klockare har jag väl hunni bli. Men det kommer ta lång tid och mycket engagemang för att få rätsida på alla funktioner. Och i och med brist på föremål att fota har det blivit typ 70 bilder på en bukett vita/gula rosor som Maria fick när hon fyllde år. Det har också hunnit bli några enstaka kort på mig själv.


   image78         image80

Som ni kanske se har jag för tillfället hamnat i mössfällan. Så nu används den flitigt både inomhus och utomhus. Nu för tiden är ju inte mössans enda funktion att hålla skallen varm. Nej, nu är det en accesoar och jag har även kommit fram till att det är ett superbra tricks när alla bad-hair-days dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0