Dagarna flyter på..

Har väl egentligen inte hänt allt för mkt idag. Har jobbat som vanligt. E typ det jag kommer göra större delen av sommaren. och så mkt intressant finns det nog inte att skriva om det tror jag. Jag fixar och trixar med lite allt möjligt där. Finns till hands om någon behöver ett skitjobb gjort :P Haha.. Nä, inte bara. Men det är ganska skönt att få göra en del simpa grejer. Så man inte behöver tänka så mkt. Hela dagen idag pysslade jag med att rätta löner och OB-tider. Plus att jag svarar i växeln. Jag måste säga att jag gör framsteg iaf. De första samtalen var man ju riktigt nervös, jag hatade när det ringde. Men nu känns det faktiskt helt okej. Dock kan det vara lite jobbigt ibland när det ringer folk som har konstiga ärenden så jag inte fattar till vem jag ska koppla vidare, eller när det ringer någon som pratar så otydligt att det typ är omöjligt att höra vad de säger. Men som tur är brukar det lösa sig för det mesta.

Vädret idag har inte varit lika skinande fint som tidigare dagar. Med det gör ju ingenting när man ändå bara sitter inne. Det är snarare sagt tvärtom, man blir överlycklig över att jobba en mindre solig dag. Så jag hoppades ju på att det skulle vara svalt och skönt på mit rum. Men icke sa nicke, tror nästan att det var den varmaste dagen där inne. Konstigt måste jag säga.. Eller så är det bara jag som är lite konstig. Kan mycket väl vara så :P

Efter maten var det iaf dags att dra iväg till gymmet. Jag var väl så där lagom taggad på vägen dit. men när man väl var där kändes det helt okej. För se om man får en massa träningsverk imorn. Men jag måste säga att det är grymt plågsamt att sitta flera minutrar och trampa på en cykel. Usch vad tråkigt! det drar verkligen ner asså! Men det är ju bra att träna lite kondis också, speciellt för mej som e så grymt otränad.. Men jag tvivlar på om jag blir nåt bättre, ser inga framsteg. Iofs så har jag ju inte gett allt för mkt de senaste gångerna..

Idag har ju Tyra opererats, än så länge verkar det ha gått bra. Vilket känns oerhört skönt :) Det var faktiskt på tiden att det gick som planerat för lilla henne. Nu kanske inte jag ska avslöja allt för mkt i min blogg när Ida troligtvis kommer skriva om det i sin blogg :P Men det är ju iaf perfekt tajming att Ida ska vara hemma med Tyra nästa vecka när jag e ledig. Då kan ju jag smyga över och hälsa på hundarna, och på Ida så klart ;)

Nä nu ska mamsen lägga sig. så det är nog bäst att avsluta här! Har ändå inte så mkt mer att skriva idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0