Måndag och ingen skola

Jag tror fortfarande inte riktigt att jag har förstått att det inte är någon mer skola för min del. Iaf inte på ett par år. För vem vet vad som händer i framtiden.. Då kanske man pluggar på universitet eller något sådant. Men just nu är det jobba och tjäna pengar som lockar mest..

Redan imorn är första dagen på sommarjobbet. E lite nervös nu. Jobbigt att komma till ett ställe där man inte känner någon och inte ritkgit vet vad man ska få syssla med. Men förhoppningsvis blir det bra iaf.. Får se om jag kanske får lite mer information om vilka dagar jag ska jobba. E ju lite jobbigt nu när man inte vet vilka dagar man e ledig. Man vill ju kunna boka in lite roliga aktiviteter också...

Idag passade jag faktiskt på att vara ute i det fina vädret. Lika bra att passa på nu innan man börjar jobba. Så jag vandrade runt i typ halva vallentuna. Man kan komma riktigt långt på 1,5 h timme.. Jag hoppas att lite av solen hittade fram till mina bara armar så man blir lite brun.. Troligast är väl att jag blir röd, men i slutändan brukar man ändå bli lite brun..

Kommentarer
Postat av: Ida

Malin ute på promenad :O Duktigt! ;)

2007-06-04 @ 18:19:25
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Haha. Ja, det hör inte till vanligheten att jag är ute och promenerar alldeles själv :P

2007-06-06 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0