Nu har man gått och blivit en arbetande student :P

I går vare första dagen på sommarjobbet. Var rätt nervös innan.. Tänk om folket där skulle vara förjävliga. Ida spådde ju fram att det skulle finnas en häxa där :P Men än så länge har alla varit trevliga. Men det ar iofs många som inte var där igår. så kanske någon av de frånvarande är häxan hon såg i sina spåkort ;) haha
Så här i början är det rätt jobbigt för det är så mycket som ska in i skallen. Förhoppningsvis kommer jag in i det snart,iaf så pass att jag inte är allt för förvirrad. Större delen av dagen fick jag iaf svara i telefon, inte min starkaste sida kanske. Lyckades bärgis koppla fel nån gång. Men va fan, jag e ju nybörjare. Ska dit imorn igen, då kanske jag får lite mer klarhet i vilka dagar jag ska jobba..  Jag hoppas ju att jag ska kunna få någon dag ledig så att man kan hitta på något trevligt...

Ja, juste, idag är det ju nationaldagen. Inget som jag firar direkt. Man har ju aldrig gjort det tidigare, så varför ska man göra det nu? Men det är iaf skönt att det är röd dag så att man e ledig från jobb och så. Idag var jag ute på ytterliggare en promenad, två promenader på 3 dagar e bra jobbat för att vara mej ;) Men idag fick jag sällskap av Ida. Alltid trevligt :) Sen satt vi ute och snacka en massa, så jag e helt röd på mina axlar :P fast det gör inte ont, inte än iaf.. Jag kan ju faktiskt behöva lite färg, även fast jag i princip inte kan bli brun så blir jag iaf inte lika kritvit som jag är i vanliga fall.. Och det känns ju bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0