Nyfriserad

Nu är jag äntligen nyfriserad, det var verkligen på tiden.. De senaste månaderna har det bara varit en stor massa av hår som var omöjligt att reglera. Det gick inte göra någon vettig frisyr. Men vad gör man inte för att lite hår skulle sticka ut under studentmössa?! Jag hade nämligen bestämt mej för att det skulle se bäst ut om jag hade någorlunda långt hår, så jag sparade och sparade. Och det blev alldeles utmärkt till studenten. Men nu när studenten är över och värmen har tittat fram såg jag inget annat val än att klippa mej.. Så sagt och gjort!

När jag styrde stegen mot frisören hade jag inte bestämt mej för hur det skulle klippas. Det blev helt enkelt upp till henne. Sa i princip bara att jag ville att det skulle bli kort och lättskött.. Till en början var jag dock lite skeptisk till resultatet, hon hade stylat det helt mysko. Men när jag kom hem så ruffsade jag till det lite som jag själv ville, då blidde det alldeles utmärkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0