Rea, bra eller dåligt?

Det där med Reor är överskattat, eller nja, så kan man inte heller säga. Eller kanske. Men det är så dumt, när det väl är rea någonstans så köper man en massa saker som man i vanliga fall inte skulle ha köpt. Så att man tror att man tjänar pengar på att shoppa på rea e ju helt fel. Men det känns så bra när man står där och BARA betalar halva priset för byxorna. Men hade det inte varit rea hade du nog inte köpt de där byxorna över huvudtaget..

Ja, som sagt har jag varit en sväng i täby idag. Men jag gjorde faktiskt inte av med så mycket pengar.. Köpte bara ett par byxor, som jag troligtvis inte hade köpt om det inte var rea :P Men men, det e kul med kläder.. Det var under den shoppingturen som det slog mej att folk blir lite koko när det är rea. Folk kommer hem med antingen för små eller för stora kläder, med motivering: "det var ju billigt".. eller så köper man ett till linne även fast man redan har 20.
Ja, de där reorna har förstört en hel del av mina pengar under min livstid.. Men samtidigt ska man ju unna sig lite saker då och då. Så varför inte passa på när det är rea ;)

Nogsnackat om reornas hemska grepp om oss! Imorn är det midsommarafton :) Vilket givetvis ska firas på ett eller annat sätt. Det blir käk och sånt trevligt, så får man ju hoppas på soligt väder så att man kan sitta ute. Men som det har sett ut de senaste dagarna ser det tyvärr inte så ljust ut..

Den här veckan har gått ruskigt fort.. Har egentligen inte hunnit med så mycket, mest latat mej. Men så ska det väl vara på "semestern", eller vad jag nu ska kalla den här veckan.. Så snart e det dags för mej att jobba och tjäna pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0