Rubriker e värdelösa

Efter en veckas slit så är det helg. Och nästa vecka e jag ledig :) Great! Hoppas på bra väder.. för sen ska jag vara inne och slita i 7 veckor. Så troligtvis kommer det sluta med att jag e blek som sjutton om jag ska vistas inomhus hela sommaren. men jag har en känsla av att det inte spelar någon roll hur mkt jag är ute.. :P så skit samma! Men är iaf skönt att få lite semester nu. Så man bara kan ta det lungt.. Inte göra något speciellt lixom..

De första dagarna på jobbet kände jag mej verkligen anti. Men det berodde väl troligtvis på att allt var så nytt och man inte kände någon. Ett tag kände jag nästan att jag hellre skulle jobbat på flir. Men nu har den känslan gått över. Trivs mycket bättre nu, folket är trevliga så det är lungt. Och jag får göra en massa olika jobb. De försöker verkligen hitta på lite olika och roliga arbetsuppgifter så att jag inte ska tröttna. Så det är nice. :)

I går fyllde min faster år, så vi åkte dit på lite fika. Och när mina kusiner är där är det aldrig lungt. Till en början hade de sina kompisar där, men sen åkte de. Då fick jag leka med dem :P Spelade bland annat fotboll, vilket resulterade i en ond rygg. vet i sjutton vad jag gjorde, knäckte till den på något konstigt sätt typ. Sen var det dags att lägga pussel och spela spel. Skönt med lite lugnare "lekar" iaf..

När vi var där så blev vi tipsade om ett bra ställe att köpa säng på.. Så det lutar åt att jag inom relativt snar framtid kommer få en riktgit härlig säng :) Hoppas inte mamma och pappa ändrar sig bara.. Sen var det tydligen flera veckors leveranstid. Så det lär ju dröja iaf.

Kommentarer
Postat av: Katta

ont i ryggen å sängköp, haha låter som om du blivit gammal ;)

2007-06-16 @ 22:33:43
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Haha.. ja man börjar ju bli till åren :P Hela 19 bast! ;)

2007-06-17 @ 00:43:26
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0