Torsdag

OJ oj vad länge sen jag var här och skrev ner något. Men jag känner nada insperation asså! Men jag e glad att annat folk har mer insperation än mej. Jag e nämligen fast i att läsa bloggar. Skitskoj :) 

Hade inte tänkt att skriva så värst mycket idag, bara att vädret e helmysko, regn-sol-regn-sol-regn-sol. Hur sjutton ska man veta hur man ska klä sig när beger sig till jobbet? Vädret skiftar ju hela tiden. Men det e kankse det som är en typisk svensk sommar?!

Gissa vad som damp ner i min brevlåda idag!? Jo, studentkortet :) Jag blidde väl inte så jäkla bra, men det hade jag inte förväntat mej heller. Att bli bra på bild e inte riktigt min grej. Men efter att ha tittat i katalogen med alla klasser anser jag iaf att jag inte blev sämst. Men det är ju bara min åsikt. Jag måste dock kritisera kvalitén på katalogen lite, bilderna var suddiga och konstiga. Kan ju möjligtvis vara så att jag fick ett dåligt exemplar, har hänt förut.

Imorn e sista arbetsdagen den här veckan :) Känns väldigt härligt det. Då har jag två härliga lediga dagar. På lördag ska jag först åka och shoppa en ny säng. Yeah! Sen ska jag träffa "the gang" :P Eller iaf delar av det. Kul att träffas, blir ju inte så mycket av det nu när man inte går i skolan längre..

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Ida

Juste, planering planering på lördag ;)

2007-06-28 @ 21:51:30
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Katta

yes stora planer ;)

2007-06-28 @ 22:15:03
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0