Dagen har väl mest bestått av att lyssna på tråkiga redovisningar..

Ja precis. Den här dagen har gått ut på att lyssna på massa babbel om globalisering.. Kankse inte det mest intressanta ämnet.. Men nu är det iaf över, speciellt skönt är det att redovisningen e gjord. Man bävar verkligen flera dagar innan över att behöva stå där framme och snacka, och helst ska det ske utan att läsa direkt ur pappret.. Vilket oftast inte fungerar. Hemma kan allt flytta på som sjutton när jag övar.. Men när jag väl står där framför klassen så kommer jag inte alls ihåg vad det är jag ska snacka om.. Så det blir väl en blandning av att läsa ur pappret och slänga några få blickar över klassrummet..

Trots våndan över redovisningen och att behöva sitta och lyssna på massa andra redovisningar i 2-3 timmar så var det absolut värt det.. För efter allas superbra redovisningar bestämde sig David (våran lärare) att morgondagens prov skulle ställas in eftersom han tyckte att det gick så bra för alla idag.. och det var verkligen en lättnad eftersom jag inte hade pluggat nåt inför provet och kände inte för att spendera kvällen med att läsa om globalisering...

Och snart e det dags att träffa släkten. Blir antagligen att man sitter och är trevlig ett tag men sedan smiter jag väl in på mitt rum och glor på tv eller nåt. Ska bli intressant att höra om man får frågan "så vad ska du göra efter studenten?".. Och i såna fall så är det inte första gången dom ställer den frågan.. Men man har väl inte så mycket annat att snacka om :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Katta

och du har självklart det ultimata svaret på efter studenten frågan ;)

2007-03-29 @ 22:40:33
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, om det ultimata svaret är "jag har ingen aning" så ;)

2007-03-31 @ 12:08:49
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0