Trevligt med helg :)

Det är alltid skönt med helg, då man bara kan ta det lungt och inte tänka allt för mycket på skolan.. Men lite tänker man alltid på skolan.. Finns alltid något man måste göra.. Det hänger alltid där som ett grått moln över mig.. Som idag borde jag pyssla lite med projektarbete, som jag ska göra alldeles strax.. Annars blir det väl ett jäkla liv från de andra gruppmedlemmarna.. :P

Igår var det träning, men det var bara Hanna och jag som var duktiga nog att gå dit.. Och satan i gatan vad det var jobbigt med konditionen igår asså.. Mina lår var typ helt bortdomnade där ett tag.. men idag e jag helt återställd, kanske någon ynka träningsverk här och där, men inga större smärtor..


En braig låt som spelas en del här på datan nu för tiden är YOU - BUCKCHERRY.  Helskön låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0