2 dagar kvar

Nu är det ju bara två dagar kvar till den stora dagen :) Vilket gör att dagarna i skolan är väldigt meningslösa.. Som idag börjar vi runt 13.00. Det enda vi ska göra är att snacka med engelskaläraren om betyget (vilket känns smått meningslöst, eftersom jag e rätt så säker på vad jag ska få).. Och sen ska vi kolla när våran klass spöar lärarna i volleyboll.. Kan iofs vara väldigt underhållande :P

Jag gick upp redan klockan 9.30. Kände att det var bäst att gå upp någorlunda tidigt så att jag inte vänder på dygnet nu.. Man ska ju upp med tuppen på fredag.. Och som vanligt när jag har lång sovmorgon fick jag fixa morgondisken.. Det är ju typiskt! Men det var inte så mycket, så det var lungan..

Ikväll är det dags för gubbskiva. Kan ju säga att jag känner mej rätt så otaggad.. Vet inte varför... men nu har man ju betalat 290 spänn så det e bara att tvinga sig dit.. Det blir säkert nice när man kommer dit, får iaf hoppas att det bjuds på god mat och bra musik.. Plus lite flummiga lärare :P

Nedräkningen fortsätter...

image27 Bara 2 dagar kvar till studenten :) image27


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0