5-kamp på flygfältet

Idag skulle vara en sån där dag som klassen ska umågs lite.. En överskattad dag tycker jag.. Visst låter det trevligt att umgås lite med klassen.. Men det blir ändå bara att alla sitter var för sig.. Så dagen har väl egentligen inte allt för mycket betydelse..

Vi hade iaf en 5-kamp som några i klassen hade fixat.. Kul att de hade kommit på lite annorlunda grenar iaf.. Var ju inga såna där trditionella kasta-boll-i-hink. Men satan så det blåste där ett tag.. Och solen stekte på ordentligt.. Kändes nästan som man fick solsting där, man blev helt matt och slut i skallen.. Och när jag kom hem såg jag att jag hade blivit alldeles solbrännd på kinderna.. :P Ser rätt underhållande ut..

Under dagen hann vi även med att snacka med Birgitta om företaget. Hon har just nu stora problem med hur hon ska sätta betygen.. Måste vara grymt svårt att sätta betyg på en enskild individ när vi har jobbat i grupp. Och jag förstår ju att man inte kan ge alla samma betyg bara för att det var ett grupparbete.. Det mest rättvisa är ju om alla får betyg efter sin egen prestation.. Men saken är ju den att det är rätt svårt för henne att se vem som har gjort vad.. och dessutom har man lixom gjort olika saker..så ja, svårt svårt.. Så det är lite spännande att se hur hon slutligen gör.. Det får vi väl antagligen reda på någon gång nästa vecka.. Kan tänka mej att det kommer bli lite dramatik då asså!

Känner smått ångest inför imorgon.. bara massa saker man måste prestera.. Först är det bokredovisning på engelskan.. Så idag har jag suttit och slitit med min affish.. Ser väl okej ut.. kanske inte den roligaste.. Efter det är det prov i databaserad redovisning :S Måste plugga lite till det strax.. Sen kl 12.00 är det lunch på Lindö resturang.. Att käka lunchen i sig är ju självklart ingem fara, och inte att hämta priset på 3000 kr heller.. Utan det är det att vi måste göra en presentation där.. Jag pallar inte det asså.. Jag hade laggt företaget bakom mej nu.. trodde att det var över.. Men icke!!!!

Endast....      

image198 dagar kvar till studenten :) image19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0