Baka baka

I går när jag satt och kollade på "du är vad du äter" så blev jag helt plötsligt väldigt sugen på chokladbollar. Så jag beslöt mej för att jag skulle göra det idag.. Sagt och gjort.. Jag kliver upp på morgonen, käkar frukost. Sen sätter jag igång med bakandet. Häller i alla som står på receptet, sen e det bara att blanda ihop allt till en stor klump. Vilket inte är så kul, jag gillar verkligen inte att bli alldeles kladdig och fettig, men vad ska man göra.. Slutresultatet blev väl ändå helt okej tror jag, man stötte ju på en del hinder på vägen men jag tror det löste sig till slut.. Har dock inte smakat än, de står på kylning i kylen.. Men ska väl snart fika lite, då får vi se om de blir godkända eller inte..

Under kylningstiden har jag försökt mej på religionarbetet. Men jag har typ beslutsångest över vad jag ska skriva om. Jag har en på g som jag börjat lite med, men jag känner mej inte så nöjd.. Funderar på att byta ämne, men till vad? Troligen kommer jag inte komma på något bättre ämne så jag får lov att ta det jag har nu.. Egentligen orkar jag inte bry mej allt för mkt.. det får bli som det blir..

Pappa kom hem med plakatet till studenten nyss. Och självklart ville man ju se resultatet, så det blir inte mycket till överraskning för mej på studenten.. Men det gör inte så mkt.. Man måste ju lixom spana in om man kan godkänna bilden och så.. Och om jag får säga det själv så var jag ganska söt på den tiden :P

Nedräkningen kan börja nu!


                                                   image514 dagar kvar till studenten :) image6


Kommentarer
Postat av: Ida

Ni är inte så mkt för överraskningar i er familj :P

2007-05-18 @ 19:28:16
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Katta

aah kan inte heller bestämma vad jag ska skriva om för religion!!!

2007-05-18 @ 22:13:38
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, nä överraskningar är nog inte riktigt våran grej :P

2007-05-18 @ 23:26:26
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Malin

Nä usch och fy för religionen!!

2007-05-18 @ 23:27:02
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0