Händelserika dagar

Ja, speciellt igår då.. Då hände det grejer asså.. Jag inhandlade en mobil, eller ja, det var ju inte jag som betalade den.. Men ändå :) Riktigt snygg.. Har ännu inte hunnit fixa så värst mycket med den.. Den skulle ju ladda hela natten typ.. Så igår läste jag bara en massa brucksanvisningar. Och idag har jag bara fixat och trixat med de där vanliga grejerna.. Inget avancerat som att lägga in musik och så.. Det får jag ta någon annan dag, men enligt maria ska det inte vara allt för krångligt..

                                                   
Om jag får säga det själv så tycker jag att den är grymt snygg. Det var typ kärlek vid första ögonkastet.. Men trots det hann jag nästan göra bort mig genom att köpa en ful Sone Ericsson som såg mycket snyggare ut på bild än pcå riktigt..

Sen så fick jag ett erbjudande om att komma på jobbintervju på ett ställe som ligger i Tellusområdet.. Nära och bra hem.. Jag var där idag 10.30.. Var ju lite nervöst, har inte vart på någon sån där intervju innan.. Men hon var shysst och ställde inte allt för jobbiga frågor. men att beskriva mej själv är fan svårt.. Känns så fel att beskriva sig själv.. Men på något sätt så fick jag iaf fram några egenskaper.. Men själva intervjun måste ha gått bra.. För hon ringde precis och sa att jag skulle få sommarjobbet där.. :) Riktigt nice.. så skönt att det är så nära och bra.. Plus att man slipper FLIR! Mina år där är förhoppningsvis över.. Och det här sommarjobbet kan möjligtvis leda till ytterligare jobb till hösten, men det lät mer som inhoppningsjobb lite då och då..  Så vi får väl se vad som händer.. Jobbet är väl lite allt i allo, jag får göra de lättare sakerna som behövs göras.. Lite kontorsjobb typ...

Nu när jag äntligen fått beskedet att jag får jobba där kan jag börja göra lite nytta.. Typ läxor.. Var nog lite för smånervig innan för att kunna tänka klart.. men nu så sättr jag igång..


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med jobbet :) ångest för oss arbetslösa :S

2007-05-09 @ 18:41:59
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Katta

grattis till jobbet!
Börjar du direkt efter studenten?

2007-05-10 @ 00:11:08
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Thanks :)
Ja, ska börja lite grann veckan efter studenten tror jag.. Allt är inte riktigt klart än..

2007-05-10 @ 22:28:57
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Maria

Grattis! Du har tur att slippa FLIR, undrar om jag någonsin kommer kunna göra det..

2007-05-11 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0