Länge sedan

Ja, nu var det ett tag sen jag bloggade sist, har helt enkelt inte varit tillräckligt motiverad. Man kommer väl i såna där bloggsvackor när bloggandet bara känns som ett måste. Det är ju inte bra, men förhoppningsvis är jag ute ur den svackan nu..

Vi är uppe på slutspurten när det gäller att håva in pengar till studentflaket. Vårat första slutdatum var för över 2 veckor sedan, och det finns fortfarande dem som inte har betalat än.. Det är vid såna tillfällen det är tråkigt att annordna saker.. Tänk vad mycket lättare det skulle vara om alla bara betalade när de skulle.. Inte för att det egentligen är jag som anordnar grejer här.. Jag är bara Idas Högra Hand..

På tal om studentflak så är det ju faktiskt väldigt snart studenten.. Endast 17 dagar, varav 4 är riktiga skoldagar. Sen är det lite olika aktiviteter som tältning och sånt där.. Och den traditionella gubbskivan äger rum lite i senaste laget, 30 Maj.. Vi får hoppas att folk har köpt biljetter nu så att det kommer lite folk iaf.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0