Måndag och ledig

Ja, nu sitter jag här på min lediga dag. Vi har nämligen upphämtningsdag i skolan idag. Så om man inte har massa gamla prov som hänger över en så e man ledig :) Yeah! Men så ledig blir man inte, har några sista skoluppgifter att göra.. Har precis gjort färdigt religionsarbetet och skickat in det till Mia. Blev relativt nöjd, men orkade inte anstränga mej mer nu så här i slutspurten. Det får bli som det blir helt enkelt..

Snart ska jag ta tag i pluggandet inför databaserad redovisningsprovet.. Känns ju mindre skoj.. Kommer aldrig få in allt det där i skallen. men jag ska iaf göra ett försök.. Men jag skyller på att det har varit dåligt upplägg på lektionera.. Så man har typ inte lärt sig någonting alls under den här kursen.. Eller, kanske lite.. Men inte mycket..

Ikväll är det min tur att laga mat. Ska göra potatisgratäng med körv.. :) Ganksa gott.. iaf när jag lyckas.. Har ju misslyckats en gång då smakade allt typ bara vatten :P Får hoppas på bättre resultat idag.. :) Men matlagningen kommer bli lite problematiskt om inte vattnet kommer tillbax snart.. Lite jobbigt att skala potatis utan vatten.. Vet i sjutton varför vattnet är avstängt.. Men något jag vet är att det e jobbigt att man inte kan diska, borsta tänderna, gå på toa och allt annats sånt där vardagsbestyr..


image911 dagar kvar till studenten :) image10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0