Massa spring på banken..

Idag var det en massa spring på banken för mej, Mall och katta.. Vi skulle avsluta företagets bankkonto.. Självklart så hade vi glömt den lilla dosan som man var tvungen att ge tillbax för att man skulle få avsluta företaget.. Så det var bara att åka hem och hämta det.. Men i slutändan var det värt allt besvär.. Vi plockade nämligen ut en hel massa pengar som var våran vinst :) Vilket inte känns helt fel.. Så man kommer hem lycklig över att fått lite oväntade pengar, men den lyckan varar ju inte allt för länge. mamma påminner mej nämligen om att jag ska betala lite kläder som jag skickat efter..Så större delen av pengarna försvinner på 5 minuter.. Mindre kul..

Egentligen ska jag göra engelska nu. Men jag har verkligen ingen motivation för det.. Känns som att i princip allt annat är roligare än det.. så därför har jag bara kommit 3 rader.. :P Inte mycket att hänga i gran. Jag hoppas på att dte blir lite mer gjort iaf.. Annars får jag se till att vara lite flitig imorn på lektionen.. Vilket i princip aldrig händer på engelskalektionerna.. Det är lixom dåligt upplägg, man springer iväg och sätter sig i biblan.. Och självklart börjar man babbla en massa då.. det vore nästan konstigt om man inte gjorde det..

Något jag starkt ogillar är att vara den onda budbäraren.. Som idag när jag och mitt moraliska stöd Ida skulle säga att klassen inte ville att några fler ska åka med på vårat flak.. Känns inte så kul att behöva ge det svaret till en person.. Iofs så skickade vi det vidare till en annan budbärare.. :P men ändå.

Studenten närmar sig med stora steg och de flesta freakar ut totalt. Det är så mixad känslor så man inte vet vad man ska tycka och tänka.. Samtidigt som det är läskigt så ska det bli så oerhört skoj :) Ett år till i skolan skulle verkligen inte gå asså! Jag skulle bli hur deppig som helst och få IG i alla ämnen.. Så det är på tiden att man slipper allt som har med skolan att göra..

Nu är det bara......
                                                                     
image1510 dagar kvar till studenten :)image15



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0