Promenad genom stan

Hanna hade fått nys om att Takida skulle spela på Bengans igår, så dit begav vi oss.. Lite besviken blev man ju när de bara spelade 2 låtar, väldigt snålt tycker jag. Man hade ju inte förväntat sig en hel konsert, men någon låt till trodde man. Jag och Ida gjorde ett desperat försök att spela in låtarna på våra mobiler, men jag kan ju säga att min mobil inte var så värst¨bra på det.. Det bara knastrade och förde massa oväsen..

När vi ändå var inne stan passade vi för att gå på bio. Blidde spiderman 3.. Inte den bästa filmen man sätt, men heller inte den sämsta.. Vet inte riktigt om den var värd 100 spänn.. Men men, nu har man ju sett den också..

Efter bion begav vi oss till Kungsträdgården eftersom NRJ skulle ha någon tillställning där.. När vi kom dit var det ju ingen höjdare.. Bara en massa weard musik.. Rapp och grejer.. Nä usch! det är verkligen inget i min smak.. Men vi satte oss där och hoppades på att det kanske skulle komma någon bättre artist.. Men icke, så istället satt vi där och stirrade ut i folkhavet.. Så Ida kom på en rolig lek ;) Vi spanade efter hur många som hade likadan jacka som henne, och det var ju ett antal asså.. Poppis Jacka hon har.. Rätt underhållande lek iaf.. 

Sen var det snack om at ge blod. Ida fick över Hanna på sin sida. Så om de inte bangar ska de förmodligen ge sig av och dela med sig lite av sitt blod snart.. Själv är jag inte med i deras överrenskommelse då jag e alldeles för känslig för sånt där grejs.. Men det är ju verkligen en bra grej att göra.. Fler personer borde ge blod.. Man förstår nog inte hur mycket nytta man kan göra.. Men det finns väl antagligen fler personer som jag som inte är så mycket för sånt där. Plus att folk kanske tycker att det är för jobbigt att hålla på och åka till sjukhuset och grejer..

Nedräkningen fortsätter.....

image712 dagar kvar till studenten :) image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0