Shoppingrunda i Täby centrum..

Som sagt bar det iväg till täby för att handla lite kläder.. Var väl mestadels ute efter ett par skor eftersom Vansen är spårlöst borta.. Efter mycket spring så hittade jag iaf ett par vita gympadojjor typ.. Inga Vans alltså.. Jag känner att de bara för otur med sig ändå.. Så får man väl hoppas att de håller sig vita i mer än 1 vecka..

Men segare gick det att hitta kläder.. jag kom typ in i en kris när jag inte hittade nåt.. Så fick jag för mej att det kunde vara skoj att köpa något lite ovanligt plagg.. Eller kanske vanligt egentligen, sånt som typ alla andra har men inte jag.. Så försökte leta upp lite mer "gulliga" t-shirtar och linnen.. Men gulligt är verkligen inte min grej, jag förskte verkligen ge det en chans.. Men icke.. Jag kände mej bara mer och mer illa till mods för varje nytt plagg som åkte på.. Så jag beslutade ganska snabbt för att ge upp det "gulliga" och gå tillbax till mitt gamla vanliga.. Så det blidde en t-shirt från carlings, inte det minsta gullig, helt i min smak.. :) Plus värsta billiga jeansen på Vero Moda.. 
 
Sen sprang vi förbi The phone house en vända.. Maria har nämligen dränkt sin mobil i vatten, och självklart så funkar den inte nu.. Så en ny mobil måste inhandlas för hennes del.. Men snälla som mina föräldrar är kanske det kan bli en ny mobil för mej med.. Ibland kan det vara bra att ha en klumpig syrra :P Dessutom hade min mobil en dålig period för några dagar sen, sms:en bara muppade sig.. Tror fan inte att mobilen tog emot vissa sms eller nåt sånt, och de sms;en som kom fram dök typ upp efter någon timme eller två.. Så min kanske håller på att falla ihop, vem vet.. Men troligtvis var det bara något ryck den fick..
Har inte riktigt kollat upp så många mobiler än, men förhoppningsvis åker vi in en sväng till täby nästa lördag när mormor kommer hit för att fira mej.. Av någon andledning åker vi alltid och handlar när de hälsar på.. De har väl ont om klädbutiker i sina hemtrakter.. Då kan man ju iaf passa på att springa in en snabbis och kolla läget bland alla mobiler.. :)

Efter allt spring i täby lutar det åt en tv-kväll för mej.. Med massa onyttigt godis och så :) Härligt värre

Kommentarer
Postat av: Maria

Mina misstag gynnar dig!

2007-05-05 @ 21:25:36
Postat av: Malin

Ja, precis.. Riktigt bra sammarbeta det ;)

2007-05-06 @ 22:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0