Snart smäller det

Nu är det nästan för kort tid kvar till studeten.. Bara 4 dagar, det känns så konstigt och overkligt.. Tror inte jag kommer inse det förns jag står där på flaket och känner stanken av öl runt omkring mej.. Om det inte är ett hav av öl där blir jag nästan förvånad.. Tror inte att man kan kliva av flaket utan att kläderna är skitiga och öliga.. Så det lär bara vara att slänga kläderna i tvätten så fort man kommer hem..

Så nu i sluttampen ska jag se till att använda min studentslips flitigt.. Det enda jobbiga är att den börjar bli i minsta laget.. När det bara är en dag kvar är det inte mycket kvar av min fina slips..

Dagen i skolan var ju inte mycket att komma med.. Började med att ge tillbax skåpnyckeln. Inkasserade en hundring som jag sedan handlade lite mat för.. Skulle egentligen ha köpt det på hemvägen, men det måste varit något som distraherade mej för jag glömde totalt bort det.. Jag var nog i mina egna tankar helt enkelt.. Så det vara bar att springa ner till centrum igen..
Sen var det bara lite betygssnack.. Dock inget seriöst, man fick bara veta vad man skulle få.. Ingen förklaring till varför.. Fast det kanske inte behövs.. Tyvärr så fick vi inte veta UF-betyget, men det får bli imorn istället.. det går ju lika bra det..

Nä fasen vad dagen går segt.. Nu när man inte ha läxor eller nåt sånt där vet man ju inte alls vad man ska syssla med.. Tragiskt men sant :P Fast samtidigt e jag oerhört glad att det e slut med läxor.. Men om ett tag ska jag iaf sätta i gång med maten.. Blir wok :) Mums.. Ska göra extra mycket så att vi kanske kan käka det imorn också istället för att makaroner och köttbullar.. Har så tröttnat på typ all så kallad husmanskost..

Snart är det fredag :)

image244 dagar kvar till studenten :)image24

Kommentarer
Postat av: Ida

jag som skulle påminna dig, kom på det när jag var hemma :P men då fick du lite extra motion!

2007-05-28 @ 18:33:02
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ja du var lite dålig på det asså :P

2007-05-28 @ 20:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0