Torsdag

Jag hade egentligen planerat att kolla lite tv nu, men så insåg jag att det bara gick en massa skitprogram. Så det får bli några rader här istället..

Den här dagen har väl i princip bara varit slitsam. En hel dag med Socialpsykologi är inte direkt en drömdag. Desutom skulle vi hålla i en egen lite lektion.. Kan väl inte säga att våran blev så där överdrivet bra. Allt kändes så oorganiserat. Men det är faktiskt inte vårat fel. Jag skyller allt på våran lärare som förstörde våran organiserade lektion helt. Hon typ gjorde om i princip allt vi hade tänkt oss, vilket leder till oordning.. Nä Usch! Men nu är det över iaf.. Ingen mer socialpsykologi för oss!

Sen bar det av hem till Ida för att hämta bilen så vi kunde ta oss till gymmet. Vilket ledde till en träff med hundarna :) Var riktigt länge sen man träffade dem asså... Ingen av oss var väl så där överdrivet taggade för träning egentligen, man kände väl mer att man var tvungen.. Man har ju betalat massa pengar för gymkortet, då måste man ju utnyttja det. När träningen väl var över kändes det iaf ganska skönt, på något konstigt sätt kan man faktiskt bli piggare efter träningen..

Well Well, så mycket har ju inte hänt i dag som sagt. Desto händelserikare blir helgen då jag fyller :) Yippi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0